Hos onlinebureauet River Online får man som virksomhed den fornødne hjælp og sparring til, hvordan digital udvikling kan anvendes som værktøj til at booste firmaets bundlinje. Digital marketing handler i høj grad om, at man skal have en digital strategi, og blandt andet her kan River Online, med sin store erfaring indenfor online marketing være sine kunder behjælpelige. Virksomheder, både i Danmark såvel som i resten af Verden, bruger flere og flere penge og ressourcer på digital marketing. Det kan eksempelvis være via blogs og reklamer på SoMe, da disse platforme gør det forholdsvis nemt at nå ud til mange mennesker på en gang. Man kan tale om, at man får et bredt eller et højt reach.
Men ligeså effektivt digital marketing er, ligeså svært kan det være at navigere i. For meget information drukner også på de digitale platforme. Det kan eksempelvis være fordi, brandet eller budskabet ikke har nok gennemslagskraft eller fordi ens digitale strategi ikke hænger godt nok sammen. Måske den ligefrem er ikke-eksisterende. Hos River Online har man gennem en årerække lavet masser af digitale strategier. Digitale strategier som virker og som gør, at ens budskab når ud til så mange mennesker som muligt, hvor det samtidig også giver det højeste afkast.
Ved at sætte sig grundigt ind i sine kunders drift, kulturen i virksomheden samt markedsføring, lærer River Online sine kunder bedst at kende og kan på den måde transformere denne viden om til en solid kampagne på de digitale platforme.
De digitale platforme i dag tæller blandt andet Instagram, Facebook og mange andre steder på nettet, hvor folk opholder sig virtuelt. Ved at finde ud af, hvad der passer bedst til det budskab man gerne vil ud med, nåes flest mulige mennesker. Her understreger River Online, at man som virksomhed skal have en simpel strategri, når det handler om, hvordan man vi navigerer i det digitale landskab. Det nytter ikke noget, at man som virksomhed skyder med spredehagl og anvender alle digitale platforme, hvis det giver langt bedre mening kun at benytte sig af en eller to.